تعمیر ماکرویو و سولاردام در رشت

سرویس دهی سریع

رشت تکنیک در تلاش بوده تا سرویس دهی خود را در اسرع وقت برای آسورگی خاطر شما مشتریان گرامی فراهم کنید .

پرداخت بعد از انجام تعمیرات

امکان پرداخت هزینه بعد از انجام تعمیرات یکی دیگر از مزایای سپردن تعمیرات دستگاه خود به مرکز رشت تکنیک است. 

استفاده از ابزارآلات بروز

استفاده از بروزترین ابزارآلات و بهترین قطعات جهت انجام تعمیرات در مرکز رشت تکنیک .

تکنسین های متخصص

تمامی تکنسین ها دارای حداقل 8 سال سابقه کاری در زمینه تعمیرات مربوط به دستگاه شما هستند.

ثبت درخواست تعمیرات

تعمیرات مایکروفر در رشت

مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش رشت تکنیک به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.
گروه رشت تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات مایکروفر در رشت، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در شهر رشت بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفر باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات مایکروفر در رشت برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

چرا تعمیرات مایکروفر در رشت را به مرکز تخصصی رشت تکنیک بسپاریم؟

سوالات-متداول

سوالات متداول

اگر پاسخ سوالا خود را پیدا نکردید می‌توانبد
از طریق کادر زیر پاسخ خود را از همکاران ما دریافت کنید

بیش از 15 سال سابقه درخشان | ارائه بهترین قیمت تعمیرات ماکروفر در رشت طبق نرخ اتحادیه | استفاده از قطعات اصلی در نمایندگی ماکروفر در رشت | برخورداری از مهندسین مجرب | تعمیر و تحویل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیر ماکروفر در رشت به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

مرکز با داشتن 12000 مشتری ثابت، همواره هدف خود را بر پایه رضایت مشتری گذاشته است . تمامی خدمات مرکز دارای گارانتی 90 روزه می باشد و در صورت ناراضی بودن از طریق خدمات مشتریان پیگیری می شود.

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

[elfsight_click_to_call id=”1″]

رشت تکنیک
تماس با ما: 01391011297